بررسی تاریخچه شهرآورد در «خیلی دور خیلی نزدیک» 

15:18 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۸۵۳
بررسی تاریخچه شهرآورد در «خیلی دور خیلی نزدیک» 
هفتمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با بررسی تاریخچه شهرآورد و همچنین پخش گزیده‌ای از فیلم سینمایی «بادیگارد» ۲۶ تیرماه روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما؛ هفتمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «بادیگارد» محصول ۱۳۹۴ ایران، سریال «داستان زندگی (هانیکو)» محصول ۱۹۸۶ ژاپن، برنامه شاخه طوبی محصول ۱۳۷۹، مستند «زمین زیبا» اختصاص دارد. همچنین این برنامه در بخش ورزشی به «بررسی تایخچه شهرآورد» خواهد پرداخت. 
این برنامه در بخش نماهنگ به پخش نماهنگی از بهنام بانی به نام «عاشقم کرده» پرداخته و در بخش «قاب ناب» تصاویر کمتر دیده شده از اقبال واحدی (مجری صبح بخیر ایران در سال ۱۳۷۲) به نمایش گذاشته می‌شود. در بخش کودک و نوجوان نیز قسمت اول «پینوکیو» محصول ۱۹۷۶ به نمایش درمی‌آید. 
مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریال‌ها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامک‌های ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید. 
مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح آبادی است که هفتمین قسمت آن، دوشنبه ۲۶ تیر حوالی ساعت ۰۰:۴۰ بامداد از شبکه دو پخش می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *